לוגו לוק פור יו
פריצה והחלפת מנעולים מכל הסוגים
אבד לכם המפתח? נתקעתם מחוץ לבית?
צלצלו עכשיו: 050-9992411
פריצת רכבים, שכפול והכנת מפתחות
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שירותי התקנה ותיקונים

מנעולן 24 שעות לוק-פור-יו

מנעולן מקצועי מזמינים רק מלוק פור יו לרכבים דלתות וכספות 

רובינו מכירים את הסיטואציה של להיתקע מחוץ לדלת בגלל שהמפתח הלך לאיבוד, התיק נגנב או כל סיבה אחרת בגינה בזמן הכי לא מתאים. אנחנו עומדים חסרי אונים בלי יכולת להיכנס לבית או לרכב. הישועה מהסיטואציה הזאת תגיע בצורה של מנעולן 24 שעות מחברה מקצועית, אמינה ומנוסה המתמחה בפריצות מנעולים, וצוות מנעולנים אמין ומקצועי שזמין עבורכם 24 שעות ביממה.

Lock for you שיש את "lock4you".

מנעולן 24 שעות עם ניסיון רב בתחום של פריצה, חילוץ, החלפה ושדרוג מנעולים לבית ולרכב, עם הקפדה להגעה ללקוח עד 25 דקות מהרגע שהתקשרתם, לאורך כל היממה. לא פלא ש"lock4you" נחשבת לשם דבר בתחומה באזור המרכז והסביבה.

אנו בלוק-פור-יו פועלים בכפוף לחוקי משטרת ישראל. פרטים נוספים בנושא חוקיות שירותי מנעולן ניתן למצוא באתר.

המנעול נשבר? המפתח אבד? הדלת נתקעה? חייבים מנעולן?

חייגו עכשיו! 050-9992411

שירות לדלתות פלדלת

הסבר על פריצת דלתות מחירים ושירות

מכירה ופריצת כספות מכל הסוגים

איך לבחור פורץ כספות אמין ומקצועי

שירותי פריצה

מנעולן חולון תוך 15 דקות פורץ ומתקן

מידע וטיפים למנעולן

מדריך לבחירת מנעולן בראשון לציון

מידע נוסף למנעולן המתחיל

מדריך לביצוע תיקון דלתות בצורה עצמאית

אזורי שירות

מידע על אזורי פעילות מנעולן בת"א

מנעולן מקצועי בעל ניסיון:

מעבר לתודעת השירות, למקצועיות ולניסיון, אנו ב”lock4you” מחזיקים גם בכל התעודות והאישורים מהמשטרה לביצוע העבודה, כך שהאמינות שלנו מובטחת.

אנו מקפידים להחזיק את כל סוגי המנעולים של מיטב החברות המובילות והאמינות בתחום. ולאפשר לכם לבחור ולהתאים את המנעול העונה על כל הצרכים שלכם בצורה מדויק. בנוסף, תוכלו לקבל יעוץ וחוות דעת מקצועית מאנשי מקצוע לגבי פתרונות האבטחה אשר יתאימו לכם בצורה הטובה ביותר.
בין הלקוחות הרבים והמרוצים שלנו ניתן למצוא גם את משטרת ישראל ומשרד הביטחון.

המנעולנים שלנו

אצלנו ב"lock4you" תוכלו למצוא את מיטב המנעולנים המקצועיים, המומחים והאדיבים, שנבחרו בקפידה כדי שיוכלו לעסוק בתחום המנעולנות. כאמור המנעולנים שלנו מקצועיים מאוד ובעלי ידע וניסיון רב בתחום המנעולנות. כמו כן, הם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות ומשתמשים בכלים החדישים ביותר לטיפול בבעיה. ובנוסף כאשר תתקשרו אלינו לצורך כל בעיה בתחום המנעולנות, תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת כבר בשיחת הטלפון. וכאשר תקראו למנעולן, הוא יגיע עד אליכם תוך זמן קצר מאוד. בין היתר המנעולנים שלנו בעלי תעודות הסמכה ותעודות יושר ממשטרת ישראל. כלומר אין להם עבר פלילי ותיק פתוח במשטרה, מה שמראה על יושרם. תוכלו לסמוך על המנעולנים שלנו גם בכל נושא בתחום שיעזרו לכם באדיבות ובמקצועיות. 

לכן בכל נושא ובעיה בתחום המנעולנות, התקשרו אלינו והמנעולן שלנו כבר בדרך אליכם!

היתרונות שלנו

מקצועיות ואמינות– המנעולנים שלנו מקצועיים ביותר בתחום המנעולנות ויוכלו לעזור לכם בכל נושא בתחום. וכמו כן תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

שירות– אנחנו שירותיים מאוד ועוזרים לאנשים בשמחה רבה.

זמינות– אנחנו זמינים עבורכם עם מנעולן 24 שעות ביממה לכל בעיה ומגיעים בכל קריאה אליכם במהירות.

עלות– המחירים שלנו הם משתלמים מאוד ותוכלו לקבל הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון.

שירותי פריצת מנעולים ותיקון דלתות לאזור המרכז והסביבה:

כתובתנו היא הלהב 6 חולון אך אנו מציעים שירות לתושבי המרכז, השרון והסביבה. מהרגע שהגיע הטלפון מכם, אחד מצוות העובדים המיומן שלנו יגיע למקום הימצאותכם בהקדם האפשרי ויחלץ אתכם במהירות ובמקצועיות מהמצב הלא נעים בו אתם נמצאים. כל זאת נעשה באדיבות ובהקפדה על שביעות רצונכם כלקוחות. 
רוצים לדעת עוד על לימודי מנעולנות? תנו לנו להפנות אתכם למקום המתאים.

הצעת מחיר בטלפון:

אנו מסכמים מחיר בטלפון לפני ביצוע העבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח תמונה באמצעות וואטס אפ. אנו נסתכל על התמונה ובעזרת ההסבר שלכם נוכל להגיד לכם במדויק את מחיר התיקון.

שירותים נוספים:

אנו ב”lock4you” מתמחים גם בנושא של רכבים ומציעים שירותים הכוללים: פריצת רכב, פריצת אופנועים, פריצת כל סוגי המנעולים והשרשראות, שכפול מפתחות, הכנת מפתחות ועוד.
בנוסף אנו גם מתמחים בפריצת כספות מכל הסוגים: כספות גדולות, כספות קטנות, כספות משרדיות, התקנת מנעול כספת ועוד. ועושים זאת בצורה מקצועית וללא גרימת נזק.

כל עבודה מתבצעת במקצועיות המרבית. אנו שמים דגש על שירות לקוחות ודואגים לכך במלוא הרצינות. מענה מידי והגעה מהירה לכל אזור המרכז, השרון והשפלה.

באילו מקרים נזדקק למנעולן?

הרבה פעמים אנשים שואלים אותי: "למנעולן יש מספיק עבודה בתחום? אני למשל מעולם לא התקשרתי למנעולן". עזבו את זה שבדרך כלל מה שקורה זה שאותו בן אדם מתקשר אלי להזמין מנעולן בשבילו או בשביל מישהו אחר (חוק מרפי). מה שאני עונה לו זה שיש מספיק קריאות למנעולן כמעט יותר מכל מקצוע אחר שאני מכיר.
לדוגמה: בכל בניין/מגדל מגורים/בניין משרדים וכדומה יש דלתות. דלתות כניסה לבניין בדרך כלל מזכוכית, או זכוכית עם מסגרת אלומיניום, דלתות אש בחדרי המדרגות והמחסנים, דלתות פלדה בכניסה לבתים ודלתות פנים מעץ לחדרים.

בדרך כלל לאחר שבונים בניין חדש הדיירים מחפשים מנעולן שיחליף להם את הצילינדר בדלת הכניסה ובמחסן מחשש שלמישהו אחר יש מפתח. ולפעמים יש דרישה משותפת של כל הדיירים להתקין מנעול נוסף שנקרא מנעול כספת.
בנוסף דלתות מאבדות את הכיוון שלהם וחורקות את הרצפה ולפעמים גם לא נסגרות טוב. מחזירי דלת שלקוחות רוצים לתקן או להחליף, רכבים שננעלים, כספות, בקיצור יש צורך בשירותיו של מנעולן והרבה.

מנעולן מקצוען 24 שעות ביממה:

אז אם אבדו לכם המפתחות, צריכים פורץ, מתקן דלתות או שהחלטתם להחליף צילינדר רב בריח לדלת? 

אל תתפשרו על פחות ממקצוען. צלצלו וקבלו חוות דעת חינם.

החלפת צילינדר לדלת

אחד השירותים אותו תוכלו לקבל ממנעולן לוק פור יו הוא החלפת צילינדר לדלת. 

במידה ושמתם לב שהצילינדר שלכם לדלת אינו עובד כראוי, זהו סימן שצריך להחליף אותו. אז התקשרו למנעולן מלוק-פור-יו והוא ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. וכאשר תזמינו אותו, הוא יגיע במהרה אליכם ויחליף לכם את הצילינדר במקצועיות ובאדיבות רבה. אם אינכם מבינים דבר בנושא הצילינדרים, אין דבר. וזאת משום שהמנעולן שלנו יוכל לייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף כך שיתאים לכם מבחינת איכות ומבחינת מחיר. כמו כן, המנעולן שלנו יגיע אליכם עם מבחר של צילינדרים וממנו תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. בנוסף המנעולנים שלנו מקצועיים מאוד כי עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות, כך שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות בהחלפת צילינדר ובכל בעיה תחום המנעולנות. יתר על כן תוכלו לרכוש צילינדר גם מהאתר שלנו. למשל צילינדר דינמיק רב בריח. 

שכפול מפתח לרכב

שירות נוסף מיני רבים אותו תוכלו לקבל בלוק-פור-יו הוא שכפול מפתח לרכב. אז מתי צריך לשכפל מפתח לרכב? כאשר אתם שמים לב שהמפתח שלכם לרכב כבר אינו עובד טוב. כלומר פעם הוא עובד ופעם אינו עובד ואין לכם מפתח ספייר, כדאי מאוד לשכפל מפתח לרכב. בנוסף אם ברשותכם מפתח יחיד לרכב, כדאי מאוד שתמהרו לשכפל מפתח לרכב כדי למנוע מצב שבו יקרה משהו למפתח ותישארו ללא מפתח כלל. אז במידה וברשותכם מפתח אחד לרכב, מהרו לשכפל אותו כדי שיהיה לכם עוד מפתח אחד או יותר. וזאת משום שלשכפל מפתח זול יותר מלשחזר מפתח. 

פריצת כספות

המנעולנים שלנו הם מקצועיים ביותר גם בתחום פריצת הכספות. כאמור לרבים מאתנו כנראה יש כספת ביתית בה אנו שומרים ומאבטחים דברי ערך שלנו: כסף, תכשיטים, מסמכים, ניירות ערך ועוד. אך יכול לקרות מצב שבו המפתח של הכספת הולך לאיבוד או שאנחנו שוכחים את הקומבינציה, למשל. ובמקרים כאלו אנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת שלנו. הדבר החשוב ביותר הוא לא לנסות לפתוח את הכספת בכוח משום שכך נוכל לגרום לנזק רב יותר כי בצורה זו אנחנו עלולים לקלקל את המנגנון של הכספת. לכן עדיף לפנות למנעולן מוסמך בעל תעודת הסמכה ותעודת יושר מהמשטרה. פריצת כספת ללא נזק היא פעולה עדינה ולכן היא צריכה להתבצע על ידי פורץ כספות מקצועי ומיומן. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה כי המנעולנים שלנו מומחים בפריצת כספות במקצועיות רבה!  

אזורי שירות מנעולן במרכז:

מנעולן
ייל YALE מנעולים
דלת רב בריח פלדלת